سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق

نظر
امین مردم بودن در نظام جمهوری اسلامی موجب افتخار است
 
  • جلسه هیأت بازرسی انتخابات شهرستان استهبان با حضور فرماندار و اعضاء هیأت بازرسی در سالن شهید فقیهی  فرمانداری استهبان برگزار شد.
  •  

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری استهبان، فرماندار استهبان نظارت بر حسن اجرای قانون، جلوگیری از تخلفات احتمالی و بررسی و اعمال نظر نهایی، رسیدگی به گزارش های مردمی را از مهمترین وظایف هیأت های بازرسی انتخابات عنوان کرد.
    نعمت اله اکبری نژاد با بیان اینکه صیانت از آرای مردم، استفاده از قوی ترین و کارآمد ترین سیستم های کنترلی و بازرسی را به منظور تضمین کمیت و کیفیت کار ایجاب می کند، یادآور شد: وزارت کشور مأموریت اجرا و مسئولیت صحت جریان انتخابات را برعهده دارد و باید از ضمانت های لازم جهت اجرای همه جانبه و دقیق قانون برخوردار باشد و این مهم در گرو ایجاد سیستم بازرسی مؤثر و کارآمد است.
    رئیس هیأت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان استهبان نیز در این جلسه  گفت: تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم ، قانونمند و حداکثری مردم انجام می دهیم و از بازرسین و تمامی اقشار مردم شریف شهرستان نیز می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی این موارد را به هیات بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان استهبان واقع در فرمانداری اعلام کنند.
    محمد حسین پیشوایی تصریح کرد: برای هر صندوق یک نفر بازرس مشخص شده است که در مجموع 55  بازرس و سه سربازرس با هیأت بازرسی انتخابات شهرستان استهبان همکاری می کنند که  همگی از اقشار مختلف جامعه و معتمدین مردم می باشند و کنترل و بررسی حسن جریان انتخابات را به عهده دارند.