سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق

نظر

حسین صادق عابدین که در آغاز فعالیت خود و در آستانه ماه مبارک رمضان نخستین سفر شهرستانی خود را شهرستان قرآنی استهبان انتخاب کرده بود در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه استهبان شهر امام زمان (عج) و شهرستان قرآنی است آن را برای سفر نخست آن هم در نخستین روزکاری انتخاب کردم.
حسین صادق عابدین اضافه کرد: مردم شهرستان استهبان از قدیم به مردمی مذهبی و اعتقاد به موازین اسلامی معروف بوده‌اند.
عابدین بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، فرمانداری شایسته و در شأن مردم این شهرستان را معرفی می‌کنیم.
استاندار فارس، بدون اطلاع قبلی به شهرستان قرآنی استهبان سفر کرد و در جریان فعالیت‌های صورت گرفته در این شهرستان قرار گرفت.
همچنین حسین صادق عابدین در سفر یک روزه خود به استهبان در فرمانداری این شهرستان حاضر شد و با حضور امام جمعه و سرژرست فرمانداری شهرستان و تعدادی از مسئولان محلی آخرین وضعیت شهرستان استهبان در حوزه‌های مختلف از جمله پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری به این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.
دیدار با نمازگزاران در مسجد جامع استهبان پس از شرکت در نماز جماعت مغرب و عشا، دیدار صمیمی با جمعی از اهالی و جوانان این شهرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات استهبان از جمله برنامه‌های این سفر بود.
به گزارش خبرگزاری فارس، حسین صادق عابدین هم‌اکنون مدت پنج روز است که به طور رسمی به عنوان استاندار فارس فعالیت خود در این استان را آغاز کرده است.
ایجاد وحدت و همدلی بین مسئولان و عملیاتی کردن مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان فارس و سفرهای سه گانه رئیس جمهوری از برنامه‌های اولویت‌دار استاندار جدید فارس است.
فرمانداری شهرستان استهبان نیز هم‌اکنون بیش از یک سال است که به صورت سرپرستی اداره می‌شود.